Telman tarina

Telman tarina

Telman tarina

Asiakasvastaava Telma

Tässä postauksessa esittelemme työntekijämme Telman. Hän on 26-vuotias helsinkiläinen vastavalmistunut tradenomi. Telma haki Tassuvahdille harjoitteluun kesän lopussa 2019. Paikan hakeminen herätti mielenkiinnon, koska siinä yhdistyivät kaksi mieluisaa asiaa: asiakaspalvelu ja eläimet.

Telma toimii nykyisin Tassuvahdilla asiakasvastaavana, koordinaattorina ja markkinoinnin parissa. Tyypillinen päivä sisältää puhelimeen sekä sähköposteihin vastaamista, keikkojen koordinoimista hoitajille, dokumenttien kirjoittamista, postausten suunnittelua sekä asiakasrekisterin ylläpitoa.

Viime keväänä Telma teki myös lopputyönsä Tassuvahdille. Työ käsitteli yrityksen asiakastyytyväisyyttä. Työssä tutkittiin asiakastyytyväisyyden kehitystä parin vuoden ajalta, analysoitiin tuloksia ja Telma antoi myös omat kehitysehdotukset liiketoiminnan parantamiseksi. Työn toteutus meni käsi kädessä yrityksen arvojen kanssa: Tärkeää on yhteisöllinen ympäristö, jossa kaikilla on hyvä olla.

Työssä joustaminen 

Telma kertoo tapauksessa, jossa äkillisen sairastapauksen vuoksi hoitaja ei päässyt tekemään sovittua lenkkiä. Asiakkaana oli vanhempi rouva, joka kuulosti puhelimessa huolestuneelta. Hän oli huolissaan miten koira pääsee päiväkävelylle. Telma yritti löytää lyhyellä varoitusajalla korvaajan keikalle, mutta kukaan ei ollut vapaana. Lopulta hän päätti suorittaa keikan itse. 

”Vaikka se ei kuulukaan työnkuvaani niin tietenkin autan, jos minulla on mahdollisuus irtautua hetkeksi omista työtehtävistä”, Telma kertoo. 

Telma soitti asiakkaalle ja ilmoitti tulevansa itse tekemään lenkin. Rouva oli hyvin helpottunut tästä. Telma sattui asumaan vielä parin korttelin päässä, joten keikka oli helppo toteuttaa. Asiakas oli erittäin tyytyväinen, että ongelma saatiin ratkaistua. Telma kävi myöhemminkin uudestaan auttamassa kyseistä asiakasta lenkkien kanssa. 

“Mielestäni työssä kuin työssä asiakastyytyväisyys on erittäin tärkeää. Haluan tehdä omalta osalta kaikkeni, jotta meidän asiakkaat kokevat saavansa parasta mahdollista palvelua. Toivon myös, että ihmisille välittyy se kuinka paljon välitämme heidän lemmikeistään”, Telma sanoo hymyillen.

Kirjoittaja: Melissa, Tassuvahti

Comments are closed.